Race Malaysia

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Trulli: Η μέρα με τη νύχτα

Το φετινό μονοθέσιο της Lotus είναι κλάσεις ανώτερο από το περσινό και οι στόχοι υψηλοί
Η ομάδα της Lotus (αυτή του Tony Fernandes για να μην μπερδευόμαστε) από την πρώτη ημέρα που βρέθηκε στη Formula 1 διατυμπανίζει ότι ήρθε για να μείνει και να καθιερωθεί. Για να το κάνει όμως αυτό χρειάζεται ένα αξιοπρεπές μονοθέσιο και προς αυτήν την κατεύθυνση κινήθηκε πέρυσι, όταν σταμάτησε από νωρίς να ασχολείται με το σασί του 2010 και ξεκίνησε να δουλεύει πάνω σε αυτό του 2011, και αργότερα όταν έκλεισε τις συμφωνίες με Renault για τους κινητήρες και με τη Red Bull για το κιβώτιο ταχυτήτων.

Όπως φαίνεται οι κινήσεις αυτές αποδεικνύονται σωστές, καθώς το τελικό προϊόν, η T128, σύμφωνα με τον Jarno Trulli δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το μονοθέσιο που οδήγησε πέρυσι. Ο Ιταλός θεωρεί ότι με το νέο μονοθέσιο η ομάδα του έχει κάνει ένα τεράστιο άλμα και εντόπισε τη μεγάλη διαφορά στο πίσω μέρος του μονοθεσίου.

«Το πίσω μέρος του μονοθεσίου μας είναι ένα από τα καλύτερα στα paddock, γιατί το κιβώτιο ταχυτήτων είναι καταπληκτικό, όπως και ο κινητήρας. Όλα ταιριάζουν τέλεια. Το μονοθέσιο δείχνει καλό και γρήγορο. Αν πρέπει να το συγκρίνω με πέρυσι, είναι η μέρα με τη νύχτα. Είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός και όλοι έχουν δουλέψει σκληρά γι’ αυτό. Ο Mike (Gascoyne) τα έχει ταιριάξει όλα άψογα και ο Tony (Fernandes) κατάφερε να μας εξασφαλίσει αυτό το πολύ καλό πίσω μέρος. Η ομάδα πρέπει να επικεντρωθεί στο να τα κάνει όλα σωστά στους τομείς της ανάρτησης και της αεροδυναμικής. Νομίζω ότι έχουμε πετύχει σπουδαία πράγματα το χειμώνα», δήλωσε ο Trulli στο Autosport.

Ο Ιταλός παραδέχτηκε ωστόσο ότι τα προβλήματα αξιοπιστίας στις δοκιμές ανάγκασαν την ομάδα να κάνει λίγα χιλιόμετρα και αυτό μπορεί να επηρεάσει τη φόρμα της στους πρώτους αγώνες. Εμφανίστηκε όμως βέβαιος ότι μπορεί να παλέψει στο μέσον της κατάταξης με κάποιες από τις εδραιωμένες ομάδες: «Ίσως τα πράγματα είναι δύσκολα στο ξεκίνημα αλλά θα λύσουμε τα προβλήματα. Είναι δύσκολο να πάρεις μια ξεκάθαρη εικόνα από τους χρόνους αλλά μπορούμε να κυνηγήσουμε τη Force India και ίσως τη Sauber. Προφανώς, είμαστε μπροστά από τις Virgin και HRT. Αυτή είναι η εικόνα που έχουμε μέχρι στιγμής».

Πηγή:  www.msfree.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: