Race Malaysia

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Renault: Σούπερ Petrov

Ονειρεμένο το αποτέλεσμα στην Αυστραλία για τον Vitaly Petrov
Ο Vitaly Petrov ξεκίνησε το πρωτάθλημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο καθώς κατάφερε να τερματίσει στο βάθρο του Αυστραλιανού GP. Ο Ρώσος έκανε απίθανη εκκίνηση και βρέθηκε μπροστά από τους Button και Alonso στους πρώτους γύρους κάτι που του έδωσε τη δυνατότητα να διαχειριστεί διαφορετικά τον αγώνα. Ο ρυθμός του ήταν πολύ καλός και με τη στρατηγική των 2 pit stop έφτασε στον τερματισμό στην 3η θέση. Ο Heidfeld από την άλλη δεν τα κατάφερε καλά αφού τερμάτισε στη 14η θέση.

Vitaly Petrov – 3ος: Είμαι ευχαριστημένος με το βάθρο, ιδιαίτερα μετά το χειμώνα μου είχαμε ως ομάδα. Ακόμα και στις δοκιμές δεν γνωρίζαμε πόσο ανταγωνιστικοί ήμασταν, αλλά συνεχίσαμε να προσθέτουμε νέα εξαρτήματα στο μονοθέσιο αυτό το τριήμερο και δούλεψαν καλά. Έκανα καλή εκκίνηση σήμερα, κάτι που ήταν το κλειδί στον αγώνα μου αφού έμεινα μπροστά από τον Alonso και τον Button. Έφτιαξα μια διαφορά ασφαλείας πιέζοντας δυνατά, αλλά πρόσεχα και τα ελαστικά μου. Η στρατηγική των 2 pit stop ήταν σωστή και δούλεψε. Πρέπει να ευχαριστήσω την ομάδα για τη σκληρή δουλειά και τη στήριξη. Το αποτέλεσμα είναι για αυτούς και είμαι ενθουσιασμένος.

Nick Heidfeld – 14ος: Ήταν δύσκολος αγώνας σήμερα. Είμαι απογοητευμένος που δεν πήρα βαθμούς, αλλά δεν ήταν δυνατό αφού με χτύπησαν στον πρώτο γύρο. Είναι κρίμα διότι έκανα καλή εκκίνηση και από 18ος πήγα 12ος στην πρώτη στροφή. Η ζημιά στο μονοθέσιο ήταν αρκετά μεγάλη, κυρίως στο εμπρός μέρος και στο κάλυμμα του κινητήρα. Δεν ήταν καλός αγώνας για μένα. Αλλά είμαι ικανοποιημένος για την ομάδα και τον Vitaly, ο οποίος πήρε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα σήμερα. Δείχνει ότι έχουμε ανταγωνιστικό μονοθέσιο και μπορούμε να παλέψουμε φέτος.

Eric Boullier: Το βάθρο σήμερα είναι τεράστια ανακούφιση και ανταμοιβή για τη σκληρή δουλειά της ομάδας. Δείχνει ότι η απόφαση που πήραμε να έχουμε επιθετική σχεδίαση στο μονοθέσιο απέδωσε και μπορούμε να χτίσουμε πάνω σε αυτό. Η απόδοση του Vitaly ήταν πολύ δυνατή και δείχνει ότι μπορούμε φέτος να έχουμε καλά αποτελέσματα. Στην πραγματικότητα, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι οι οδηγοί μας θα παλέψουν για τις πρώτες θέσεις στον επόμενο αγώνα και θα δουλέψουμε πάνω στην ανταγωνιστικότητα που δείξαμε αυτό το τριήμερο.

Πηγή: www.msfree.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: