Race Malaysia

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Force India: Θετικά δείγματα

Οι οδηγοί της Force India ήταν ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα των κατατακτηρίων
Η Force India ήταν το μεγάλο ερωτηματικό στην Αυστραλία καθώς ο χειμώνας δεν είχε πάει καλά για την ινδική ομάδα. Οι Sutil και Di Resta δούλεψαν αρκετά στη διάρκεια του διημέρου και κατάφεραν στις κατατακτήριες να φέρουν συμπαθητικά αποτελέσματα με μια 16 και μια 14η θέση στο grid. Στόχος για τον αγώνα είναι οι βαθμοί, ωστόσο κάτι τέτοιο παραμένει πολύ δύσκολο.

Adrian Sutil – 16ος: Κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων η ταχύτητά μας ήταν καλή, καλύτερη από ότι περιμέναμε. Στον ταχύτερό μου γύρο στο Q2 ήμουν μόλις μερικά μέτρα από τον τερματισμό όταν άνοιξα τη γραμμή μου, έχασα το πίσω μέρος και γύρισε το μονοθέσιο. Είναι κρίμα διότι ήμουν κοντά στο 1:26.1 και θα μπορούσα να βρεθώ στη 12η θέση. Φαίνεται να είμαστε σε καλή κατάσταση για τον αγώνα αύριο. Σίγουρα έχουμε τη δυνατότητα να προσπεράσουμε κάποιους με το KERS και την πίσω πτέρυγα,  θα δούμε πως θα πάει.

Paul Di Resta – 14ος: Αν μου έλεγε κάποιος ότι θα ξεκινούσες τον αγώνα από την 14η θέση στις κατατακτήριες θα ήμουν πολύ ικανοποιημένος. Στις πρώτες μου κατατακτήριες νομίζω ότι το αποτέλεσμα ήταν καλό και μου δίνει αυτοπεποίθηση για το μέλλον. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα για την προσπάθεια και ανυπομονώ για τον αγώνα.

Otmar Szafnauer: Τα αποτελέσματα σήμερα ήρθαν από την προσπάθειά μας στις δοκιμές και στις επιπλέον πληροφορίες που μαζέψαμε για τα ελαστικά της Pirelli. Ο αγώνας της Αυστραλίας είναι γνωστός για τη φθορά και εμείς αισθανόμαστε αισιόδοξοι με το δοκιμασμένο KERS και τη γενική αξιοπιστία ότι θα τα καταφέρουμε καλά. Δώσαμε σημασία στην στρατηγική των ελαστικών σήμερα καθώς πιστεύουν ότι η επιλογή και η διαχείριση θα ήταν πολύ σημαντική για το αυριανό grid.Θα προτιμούσαμε να είμαστε πιο ψηλά στην κατάταξη, αλλά στόχος μας είναι οι βαθμού και ανυπομονώ για να ξεκινήσει η χρονιά.

Πηγή: www.msfree.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: