Race Malaysia

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Jerez: Ημέρα 3η: Ταχύτερος ο Heidfeld (αντικαταστάτης του Kubica) στο ντεμπούτο του με την Lotus Renault GP


1. Heidfeld (Renault) 1:20.361 – 86 γύροι
2. Alonso (Ferrari) +0.132 - 131 γύροι
3. Schumacher (Mercedes) +0.693 - 114 γύροι
4. Hamilton (McLaren) +0.738 - 36 γύροι
5. Kobayashi (Sauber) +0.881 - 84 γύροι
6. Vettel (RBR) +1.213 - 98 γύροι
7. Buemi (STR) +1.320 - 92 γύροι
8. Kovalainen (Lotus) +1.350 - 61 γύροι
9. Barrichello (Williams) +1.866 - 99 γύροι
10. Di Resta (Force India) +2.584 - 64 γύροι
11. D’ Ambrosio (Virgin) +5.110 - 72 γύροι

Η Lotus Renault GP είχε ήδη δηλώσει ότι ο Nick Heidfeld θα είναι ο αντικαταστάτης του τραυματία Robert Kubica στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, αν ο Γερμανός την άφηνε ικανοποιημένη με την απόδοσή του στις δοκιμές με τη νέα Renault R31. Κατά συνέπεια, ο πρώτος χρόνος του "quick Nick" την 3η ημέρα των δοκιμών στην ισπανική Jerez δείχνει να αποτελεί ισχυρό θεμέλιο για να επιστρέψει στη F1, μετά από ένα χρόνο απουσίας.

Είναι προφανές ότι τα άγνωστα φορτία καυσίμων των ομάδων και η χρήση μαλακής γόμας από τον N. Heidfeld στο γρήγορο γύρο του κάνουν τον πρώτο χρόνο του να μοιάζει σχετικά ανούσιος – ωστόσο για την ομάδα του Enstone είναι η εμπειρία του 33χρονου που τον κάνει πιο ελκυστική επιλογή, λόγω της ανάγκης της Renault GP να κατανοήσει και να εξελίξει την R31.

Σχετικά με αυτό το θέμα, ο Nick Heidfeld είπε στο τέλος της ημέρας πως "...όλες οι αλλαγές που κάναμε ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση και βελτίωσαν τα πράγματα, με συνέπεια να μπορώ να πιέζω όλο και περισσότερο" και σίγουρα αυτές οι εξελίξεις δείχνουν να δίνουν στην ομάδα αυτό που ζητάει από εκείνον. Πάντως, η Renault GP σκοπεύει να δώσει την ευκαιρία και στον εφεδρικό της οδηγό, Bruno Senna, την Κυριακή (13/02).

Πέραν αυτού, το θέμα που κυριαρχεί στις δοκιμές της Jerez είναι η εξαιρετική σταθερότητα στο γυρολόγιο της Red Bull RB7 – την οποία κατάφερε να πετύχει και η Ferrari σήμερα. Η σταθερότητα σημαίνει ότι σε μια συστοιχία 17-19 γύρων, ο χρόνος του πρώτου γύρου δεν απέχει παρά μόλις 1,2 δευτερόλεπτα από το χρόνο του τελευταίου.

Αυτό σημαίνει ότι οι δύο ομάδες –προς το παρόν- τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα από τις άλλες στον ιδιαίτερα κρίσιμο τομέα της κατανοήσης και της διαχείρισης των νέων ελαστικών της Pirelli, συνεπώς θα πρέπει να θεωρούνται αυτή τη στιγμή πιο αποδοτικές στις συστοιχίες γύρων ενός Grand Prix.

Πάντως, και η Mercedes GP έδειξε σημάδια βελτίωσης σε αυτό τον τομέα σήμερα με τον Michael Schumacher –τουλάχιστον για διάρκεια 13 γύρων-, ενώ η McLaren ασχολείται ακόμη με το συντονισμό του μονοθεσίου της, το οποίο παρουσίασε μετά τις πρώτες δοκιμές της προηγούμενης εβδομάδας στη Valencia.

Σχετικά με την απόλυτη ταχύτητα των μονοθεσίων ασφαλή συμπεράσματα δεν πρόκειται να υπάρξουν πριν τις τελευταίες δοκιμές, στη Βαρκελώνη ή στο Μπαχρέιν, οπότε και οι ομάδες θα επιχειρήσουν να κάνουν προσομοίωση δοκιμών κατάταξης, με ελάχιστα καύσιμα. Αυτή είναι η εύκολη πτυχή της δουλειάς του χειμώνα.

Τέλος, σήμερα η Sauber διέκοψε δύο φορές τις δοκιμές με μηχανικά προβλήματα και η Toro Rosso μία φορά, για τον ίδιο λόγο. Η Williams συνέχισε για δεύτερη μέρα να έχει προβλήματα με το KERS, ενώ, αντίθετα, για πρώτη φορά αυτό το χειμώνα η Lotus δεν είχε σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας και ο Heikki Kovalainen συμπλήρωσε 61 γύρους.

(πηγή: auto.in.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: