Race Malaysia

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Jerez: Ημέρα 2η: Ταχύτερος ο Schumacher

1. Schumacher (Mercedes) 1:20.352 – 112 γύροι
2. Massa (Ferrari) +0.061 - 116 γύροι
3. Button (McLaren) +0.657 - 69 γύροι
4. Alguersuari (STR) +0.862 - 72 γύροι
5. Webber (RBR) +1.261 - 113 γύροι
6. Sutil (Force India) +1.428 - 73 γύροι
7. Perez (Sauber) +1.505 - 56 γύροι
8. Glock (Virgin) +1.856 - 57 γύροι
9. Petrov (Renault) +2.141 - 65 γύροι
10. Maldonado (Williams) +2.239 - 38 γύροι
11. Trulli (Lotus) +2.864 - 40 γύροι

Ο Michael Schumacher σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της δεύτερης ημέρας των χειμερινών δοκιμών της Formula 1 στη Χερέθ της Ισπανίας, καθώς η η Mercedes W02 φάνηκε να απαλάσσεται από τα προβλήματα αξιοπιστίας – συμπληρώνοντας σήμερα 112 γύρους.

Ο χρόνος του Γερμανού δεν επετεύχθη με (σχεδόν) άδειο δοχείο καυσίμων, όπως εξήγησε ο ίδιος: «"Αν δεν κάνω λάθος, ο ταχύτερος γύρος μου ήρθε στο ξεκίνημα μιας συστοιχίας δέκα γύρων. Δεν ξέρω αν αυτό είναι λίγο – μπορείτε να το μεταφράσετε όπως θέλετε. Δεν ανησυχώ. Ξέρω ακριβώς τι συμβαίνει. Είχαμε μια ικανοποιητική μέρα, με καλή αξιοπιστία.Και χθες και σήμερα αφιερώσαμε το χρόνο στις συστοιχίες γύρων. Αλλά σήμερα δοκιμάσαμε τα πολύ μαλακά ελαστικά. Κάτι τέτοιο προφανώς μας έκανε ταχύτερους από ορισμένες άλλες ομάδες, που δεν τα έχουν δοκιμάσει ακόμα. Πάντως ήταν διαθέσιμα για όλες τις ομάδες", κατέληξε ο πρώην πρωταθλητής.

Μια μέρα νωρίτερα ο Felipe Massa, δεύτερος σήμερα, είχε πετύχει τον πρώτο χρόνο στον 7ο από μια συστοιχία συνολικά 14 γύρων. Και, παράλληλα, η Red Bull RB7, αδιαφορώντας πλήρως για τα χρονόμετρα, είχε και πάλι σήμερα εντυπωσιακά σταθερό γυρολόγιο με τον Mark Webber.

Οι περιπτώσεις της Ferrari και της RBR δείχνουν να είναι πιο ενθαρρυντικές για τις δύο ομάδες, καθώς στις συγκεκριμένες δοκιμές προτεραιότητα έχει η κατανοήση και η σωστή χρήση των νέων ελαστικών της Pirelli, παρά ο απόλυτος σε χρόνο γύρος. Και η αξιοπιστία τους δείχνει αρκετά καλή, αφού η Ferrari –αφήνοντας πίσω τη διαρροή λιπαντικού στη Valencia- συμπλήρωσε 116 γύρους και η RB7 συνολικά 113.

Ο Felipe Massa είπε: "Είναι μόλις η δεύτερη πίστα που κάνουμε δοκιμές. Η απόδοση είναι πάντα σημαντική, αλλά τώρα έχουμε πάρα πολλά που πρέπει να γίνουν με το αυτοκίνητο.Οι κατευθύνσεις που πρέπει να ακολουθήσουμε και τα προβλήματα που πρέπει να λύσουμε είναι πιο σημαντικά τώρα. Ο πρώτος αγώνας αργεί και δεν έχουμε μεγιστοποιήσει ακόμα την απόδοση του μονοθεσίου. Η αξιοπιστία είναι πολύ σημαντική, όπως και η δουλειά με τα νέα ελαστικά, τα οποία είναι πολύ διαφορετικά από πέρσι. Το μόνο θετικό που μπορώ να σας πω είναι ότι όλα στο αυτοκίνητο είναι στην κατεύθυνση που περιμέναμε", κατέληξε ο Βραζιλιάνος.

Η McLaren πέρασε και τη δεύτερη μέρα δοκιμών του νέου της μονοθεσίου, με τον Jenson Button σήμερα, προσπαθώντας να ελέγξει τα συστήματά του και να το κάνει να λειτουργεί αρμονικά. Χωρίς να κάνει συστοιχίες πολλών γύρων, ο Άγγλος ήταν εξίμισι δέκατα πίσω από τον πρώτο χρόνο.
"Δεν ασχοληθήκαμε πολύ με διαφορετικές ρυθμίσεις. Είμαι πολύ χαρούμενος με την πρόοδο που κάναμε. Δεν πετύχαμε τίποτα φαντασμαγορικό, αλλά συγκεντρώσαμε ορισμένα σημαντικά δεδομένα. Και την Κυριακή θα προσπαθήσουμε να δούμε τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο", είπε ο πρωταθλητής του 2009. "Δεν έχω ιδέα που βρισκόμαστε, ειλικρινά. Το σημαντικό είναι ότι η ισορροπία του μονοθεσίου είναι καλή και αποτελεί καλή βάση εξέλιξης. Κανένας τομέας του δεν δείχνει αδύναμος. Δεν είμαστε αδύναμοι", κατέληξε.

Στις σημερινές δοκιμές οι Jaime Alguersuari και Vitaly Petrov είχαν από ένα τετ-α-κε, ενώ οι Sergio Perez (Sauber) και Pastor Maldonado (Williams) βγήκαν από την άσφαλτο και προσέκρουσαν στις μπαριέρες – χωρίς σοβαρές συνέπειες, πέραν των υλικών ζημιών στα μονοθέσιά τους και του χαμένου χρόνου
.
(πηγή: auto.in.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: