Race Malaysia

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Ferrari: Έντονος προβληματισμός

Η Scuderia εμφανίστηκε στην Αυστραλία κατώτερη του αναμενομένου και τώρα ψάχνονται
Δεν υπήρχε ούτε ένας που πριν από το Grand Prix Αυστραλίας δεν θεωρούσε τη Ferrari ως ένα φαβορί για τη νίκη ή έστω σοβαρή διεκδικήτρια. Μετά το τέλος του αγώνα όμως το αποτέλεσμα ήταν πολύ κατώτερο από ό,τι περίμεναν ακόμα και οι ίδιοι οι άνθρωποι της ιταλικής ομάδας. Η απουσία από το βάθρο αλλά κυρίως η απουσία ταχύτητας αντίστοιχης με εκείνης των Red Bull και McLaren προβληματίζει πολύ έντονα στη Ferrari. Η 4η θέση του Alonso μετρίασε ελαφρώς την απογοήτευση αλλά η ανάγκη εξεύρεσης λύσεων άμεσα προβάλει ως επείγουσα στο Maranello. Δεν υπάρχει μεγάλη απογοήτευση ακόμα καθώς βρισκόμαστε μόλις στο ξεκίνημα αλλά το πρώτο δείγμα δεν ήταν εκείνο που ήθελαν.

Fernando Alonso (4): Αν απλώς κοιτάξουμε την κατάταξη δεν είναι τόσο άσχημο αποτέλεσμα. Ναι, χάσαμε έδαφος από τον Vettel και τον Hamilton αλλά τα πήγαμε καλύτερα από τον Webber και τον Button. Φαίνεται ότι εδώ στο Albert Park έχω διαρκείας για την 4η θέση καθώς είναι η 3η φορά σε 4 χρόνια που παίρνω αυτήν τη θέση. Πέρυσι ήρθαμε εδώ μετά τη νίκη στο Μπαχρέιν, κάτι που σημαίνει ότι το ίδιο αποτέλεσμα τότε είχε διαφορετική αίσθηση. Και πάλι ο Vettel εδώ έμοιαζε να είναι από άλλο πλανήτη ενώ οι άλλοι ήταν πιο κοντά, όχι όσο την Παρασκευή αλλά τουλάχιστον πιο κοντά από το Σάββατο. Ότι τερμάτισα πίσω από τον Petrov όπως στο Abu Dhabi είναι αλήθεια αλλά είναι και σύμπτωση. Το πιο ικανοποιητικό είναι ότι κράτησα πίσω μου τον Webber, ο οποίος θεωρώ ότι είναι πιο επικίνδυνος αντίπαλος από τον Ρώσο. Το KERS λειτούργησε καλά, όπως και η κινητή πίσω πτέρυγα αν και δεν διευκόλυνε πολύ τις προσπεράσεις. Στην εκκίνηση υπήρξε μια σύγχυση. Ξεκίνησα καλά αλλά μετά ο Button ερχόταν κατά πάνω μου και έπρεπε να ανοίξω τη γραμμή μου για να αποφύγω τη σύγκρουση. Η στρατηγική μας ήταν σωστή και με βοήθησε να κερδίσω μερικές θέσεις. Αν δεν είχα πέσει αμέσως στην κίνηση θα προσπαθούσα να πάω για δύο pit stop αλλά έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα ήταν η καλύτερη απόφαση. Έχουμε τις δυνατότητες να κερδίσουμε το πρωτάθλημα αλλά αυτό δεν θα συμβεί αν συνεχίσουμε να τερματίζουμε τρίτοι ή τέταρτοι. Πρέπει να βελτιωθούμε, το ξέρουμε αυτό, αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα για να κάνουμε προβλέψεις.

Felipe Massa (9 - 7 μετά την ακύρωση των Sauber): Στην εκκίνηση όλα πήγαν καλά και αμύνθηκα καλά στις κινήσεις του Button. Μετά βάλαμε νωρίς τα σκληρά ελαστικά αλλά η κίνηση αυτή δεν απέδωσε και χρειάστηκε να κάνουμε και 3η στάση προς το τέλος, κάτι που μου κόστισε μερικές θέσεις. Στο δεύτερο κομμάτι είχα αρκετή φθορά στα πίσω ελαστικά και δεν μπορούσα να κρατήσω καλό ρυθμό. Τα νέα εξαρτήματα όπως η πίσω πτέρυγα δούλεψαν όπως έπρεπε και σίγουρα είδαμε περισσότερες προσπεράσεις από πέρυσι. Όταν ο Button με πέρασε κόβοντας το σικέιν περίμενα ότι θα τιμωρηθεί. Είμαι απογοητευμένος από το αποτέλεσμα και τη συνολική απόδοση αυτό το 3ήμερο. Πρέπει να στρωθώ στη δουλειά για να κατανοήσω πλήρως τι συνέβη γιατί πιστεύω ότι δεν δείξαμε τις πραγματικές μας δυνατότητες.

Sefano Domenicali: Δεν υπάρχει λόγος να αρνηθούμε ότι φεύγουμε από την Αυστραλία με μια αίσθηση απογοήτευσης. Και πάλι σήμερα η απόδοσή μας δεν ήταν ανάλογη με εκείνη των πρώτων, ειδικά των Red Bull. Παρόλα αυτά καταφέραμε να πάρουμε κάποιους πολύτιμους βαθμούς, ειδικά με τον Fernando, ο οποίος έκανε σπουδαίο αγώνα και ανάκαμψε ύστερα από ό,τι του συνέβη στον πρώτο γύρο. Έχοντας κάνει πολύ καλή εκκίνηση, ο Felipe πρώτα υπερασπίστηκε τη θέση του με αποφασιστικότητα απέναντι στις επιθέσεις του Button αλλά μετά, στο δεύτερο μέρος του αγώνα, αντιμετώπισε μεγαλύτερη από ό,τι αναμενόταν υπερθέρμανση των πίσω ελαστικών. Τώρα πρέπει να μελετήσουμε για να ανακαλύψουμε τι ήταν αυτό που μας εμπόδισε να είμαστε όσο ανταγωνιστικοί περιμέναμε σε αυτόν τον αγώνα. Μετά, πρέπει να αντιδράσουμε άμεσα, ξεκινώντας από τον επόμενο αγώνα στη Μαλαισία. Ένα από τα κυριότερα σημεία είναι η κάθετη δύναμη στο εμπρός μέρος. Πρέπει να ανακαλύψουμε γιατί δεν είδαμε στην πίστα όσα προβλέπονταν από τα δεδομένα. Ένα από τα λίγα φωτεινά σημεία ήταν αξιοπιστία, κυρίως στον κινητήρα και στο KERS.

Πηγή: www.msfree.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: