Race Malaysia

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Υπό εξέταση τα υψηλά ρύγχη

Η FIA σκέφτεται να επέμβει στο σχεδιασμό για να αποτρέψει φαινόμενα απογείωσης
Σοβαρά εξετάζει η παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού το ενδεχόμενο να ορίσει περιορισμούς ασφαλείας στο σχεδιασμό των μονοθεσίων της Formula 1. Συγκεκριμένα, ο τομέας που βρίσκεται υπό εξέταση είναι τα ρύγχη των μονοθεσίων που τα τελευταία χρόνια έχουν μία… ανοδική τάση. Ωστόσο, αυτού του είδους ο σχεδιασμός είναι αρωγός σε ατυχήματα που περιλαμβάνουν απογειώσεις, όπως συνέβη πέρυσι στη Valencia μετά τη σύγκρουση των Heikki Kovalainen και Mark Webber.

«Ο παράγοντας κλειδί είναι το ύψος του ρύγχους του μονοθεσίου που ακολουθεί καθώς αυτό θα καθορίσει αν θα υπάρξει απογείωση ή όχι», είπε στο περιοδικό IQ ο Andy Mellor, σύμβουλος του ινστιτούτου της FIA.

Σύμφωνα με τον Βρετανό, ένας πιο συντηρητικός σχεδιασμός θα προκαλούσε τη βύθιση της μύτης κάτω από τον πίσω τροχό του προπορευόμενου μονοθεσίου, αντί για την απογείωση. Πάντως συζητιέται αντί να απαγορευτούν γενικά οι υψηλές «μύτες», να τροποποιηθεί ο σχεδιασμός όλης της εμπρός πτέρυγας ώστε να βοηθά στο να κρατά το ρύγχος χαμηλά σε περίπτωση τέτοιας επαφής.

Πηγή: www.msfree.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: