Race Malaysia

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Η Ferrari παραμένει όνειρο του Sebastian Vettel

"Όνειρο" χαρακτήρισε ο Sebastian Vettel το ενδεχόμενο να οδηγήσει στο μέλλον για τη Ferrari και η νέα προσέγγισή του προς τη Scuderia, σε συνδυασμό με την απάντηση του ιδιοκτήτη της Red Bull Dietrich Mateschitz ότι "...υπάρχουν πολλές μητέρες με όμορφες κόρες τριγύρω",δείχνει ότι η σχέση του πρωταθλητή με τον ομάδα του Milton Keynes θα μπορούσε να ήταν περισσότερο αρμονική.
Μιλώντας στον ιταλικό Τύπο, ο νεαρός Γερμανός είπε: "Είμαι χαρούμενος στη Red Bull, αλλά.....ονειρεύομαι τη Ferrari. Λατρεύω να αγωνίζομαι, γνωρίζω την ιστορία των αγώνων και ξέρω ότι η Ferrari είναι θρυλική.Θα μου άρεσε να ανέβω στο βάθρο της Monza ως οδηγός της Ferrari. Και μια μέρα ελπίζω να έχω μια Ferrari στο γκαράζ μου. Παρότι οδηγώ για τη Red Bull, έχω πολλούς Ιταλούς υποστηρικτές. Είναι ξεχωριστό να αναφέρεται το όνομά σου στη λίστα των παγκόσμιων πρωταθλητών, όπως είναι και ξεχωριστό να αναφέρεται στη λίστα των οδηγών της Ferrari. Ναι, το όνειρό μου είναι να αγωνίζομαι για το Maranello μια μέρα. Είμαι ακόμα μικρός σε ηλικία, υπάρχει χρόνος. Προς το παρόν είμαι χαρούμενος στη Red Bull, χωρίς αυτή δεν θα είχα φτάσει ποτέ στη Formula 1".
Επίσης, σε ερώτηση για ποια ομάδα θα ήθελε να οδηγεί φέτος αν δεν ήταν οδηγός της RBR, απάντησε: "Πιθανότατα θα πλήρωνα στον [Fernando] Alonso και στον [Felipe] Massa ένα πακέτο διακοπών, για ένα χρόνο, θα τους έβρισκα ένα καλό ξενοδοχείο. Αν και δεν είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνούσαν".
Η απάντηση του Dietrich Mateschitz δεν άργησε: "Όσο του δίνουμε ένα μονοθέσιο ικανό για νίκες, δεν θα φύγει για τη Ferrari ή για οπουδήποτε. Ένα τέτοιο μονοθέσιο είναι το καθήκον μας. Εκτός απροόπτου, ο Sebastian πρέπει να είναι σε θέση να κερδίζει σε κάθε αγώνα. Αν δεν μπορούμε να του προσφέρουμε κάτι τέτοιο, γιατί να σταθούμε εμπόδιο στην καριέρα του με ένα συμβόλαιο; Αν δεν μπορεί να κερδίζει με εμάς αλλά με κάποια άλλη ομάδα, δεν μπορούμε να τον σταματήσουμε, ακόμα και με συμβόλαιο.Εξάλλου υπάρχουν πολλές μητέρες με όμορφες κόρες τριγύρω. Και μπορούμε να αναζητήσουμε έναν άλλο Sebastian, στο πρόγραμμα των νεαρών οδηγών μας", κατέληξε ο Αυστριακός.

(Πηγή:auto.in.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: