Race Malaysia

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Νεογνό ακόμα το KERS της RBR

O Adrian Newey μιλάει για το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας των ταύρων




 Μπορεί η Red Bull Racing να έχει μονοπωλήσει την κορυφή έως τώρα αλλά έχει ένα μειονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών. Τα προβλήματα σχετικά με το σύστημα κινητικής ενέργειας που δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου από τους οδηγούς της στην πρεμιέρα της Αυστραλίας και μόνο από τον Sebastian Vettel κι αυτό για περιορισμένο χρόνο, στο Grand Prix της Μαλαισίας.

«Στην περίπτωση του Mark (Webber) είχαμε πρόβλημα εξ αρχής και αυτό σήμαινε πως δεν το χρησιμοποίησε καθόλου στον αγώνα. Ούτε καν στην εκκίνηση αφού η δυσλειτουργία παρουσιάστηκε στο γύρο σχηματισμού. Ήταν ένα νέο πρόβλημα, όμοιο του οποίου δεν είχαμε αντιμετωπίσει ξανά στο παρελθόν. Στην περίπτωση του Sebastian (Vettel), το πρόβλημα προέκυψε στην πορεία και για λόγους ασφαλείας, του ζητήσαμε να απενεργοποιήσει το σύστημα», είπε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ ο επικεφαλής τεχνικός υπεύθυνος της Red Bull, ο Adrian Newey.

 Στη συνέχεια, αναφέρθηκε και στην αιτία των προβλημάτων, τονίζοντας τη σημασία της επιλογής των ταύρων να κατασκευάζουν μόνοι τους το εν λόγω σύστημα που δεν έρχεται πακέτο με τον κινητήρα από τη Renault.

«Η αλήθεια είναι πως το σύστημα είναι ακόμα νεογνό. Δεν είμαστε ομάδα μεγάλου κατασκευαστή άρα καλούμαστε να δημιουργήσουμε μόνοι μας το συγκεκριμένο σύστημα, που αφορά έναν τομέα στον οποίο δεν είχαμε ειδικευτεί ποτέ στο παρελθόν. Παράλληλα, το κάνουμε με περιορισμένους πόρους και εμπειρία, άρα βρισκόμαστε σε ταχεία μεν αλλά ακόμα, περίοδο εκμάθησης. Το πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να το τελειοποιήσουμε θα φανεί στην πορεία», σχολίασε ο Newey.

Στη συνέχεια ο Βρετανός τεχνικός ρωτήθηκε από τους συναδέλφους στη Sepang αν θα χρειαστεί ακόμα χρόνος για να λυθούν όλα τα κακώς κείμενα με το σύστημα KERS της Red Βull.

«Από τη στιγμή που ακόμα εντοπίζουμε νέα προβλήματα, μάλλον ναι», απάντησε ο 52χρονος.

Πού εντοπίζονται όμως αυτά τα προβλήματα; Σημαντικό ρόλο παίζει η επιθετική σχεδίαση του πίσω μέρους της RB7 όπου όλα τα αθέατα μέρη είναι… εξαιρετικά συμπυκνωμένα. Αν και ο Newey μάλλον διαφωνεί.

«Αν τα προβλήματα είχαν να κάνουν με τη χωροθέτηση, θα σας το έλεγα. Δεν έχουν όμως», σχολίασε ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull.

Πηγή: www.msfree.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: