Race Malaysia

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Σουμάχερ: "Για πάντα κόκκινη η καρδιά μου"

Ο Μίκαελ Σουμάχερ, σε καμία περίπτωση, δεν έχει σβήσει από τη μνήμη και την καρδιά του τη Ferrari, την ομάδα που κατέκτησε πέντε παγκόσμια πρωταθλήματα και αποτέλεσε το "διαβατήριο" για να περάσει στο πάνθεον των κορυφαίων πιλότων.


Μπορεί ο Μίκαελ Σουμάχερ να αγωνίζεται στη Mercedes GP, ωστόσο το παρόν δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να σβήσει το παρελθόν.

Ο Γερμανός εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μίλησε για τα αισθήματά που συνεχίζει να τρέφει για την ιταλική ομάδα.

"Πάντα θα έχω ένα μέρος της Ferrari μέσα μου. Ένα κομμάτι της καρδιάς μου θα είναι πάντα κόκκινο. Με τη Scuderia πάντα θα έχω έναν ιδιαίτερο δεσμό. Είναι μια οικογένεια που ήμουν μέλος της για αρκετό καιρό, ενώ ακόμα αισθάνομαι ότι ανήκω σ' αυτήν. Η περίοδος στη Ferrari ήταν πανέμορφη. Έχω βρει φίλους και έχω αποκομίσει την εμπειρία που δεν θα ήθελα να είμαι χωρίς αυτήν. Έννοιες όπως: μύθος, λατρεία, ιστορία, ποτέ δεν πίστευα ότι θα συνδεθούν με εμένα πριν πάω στη Ferrari, είπε ο Σουμάχερ, ο οποίος στη συνέχεια συμπλήρωσε:

Όλα αυτά ποτέ δεν πίστευα ότι θα έχουν σχέση με εμένα. Έχω την εμπειρία των όσων λέω και θα καταλάβει κάποιος την αγάπη των τιφόζι μόνο αν το ζήσει. Δεν είμαι ρομαντικός, αλλά αυτό το πάθος το κατάλαβα πολύ καλά".

Πηγή: sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια: