Race Malaysia

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Υπέγραψε στην HRT o Liuzzi

O Ιταλός θα είναι τελικά ο teammate του Narain Karthikeyan το 2011
Η Hispania Racing ανακοίνωσε τη συμφωνία της με τον Tonio Liuzzi για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2011. Ο έμπειρος Ιταλός είναι τελικά ο εκλεκτός της ισπανικής ομάδας για τη θέση του παρτενέρ του Narain Karthikeyan, σε ένα γάμο που αναμέναμε να επιβεβαιωθεί από ώρα σε ώρα. Έτσι ο 29χρονος θα βρεθεί κανονικά στην πρώτη εμφάνιση του νέου μονοθεσίου, της F111, που αναμένεται να παρουσιαστεί το μεσημέρι της Παρασκευής.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα συμβόλαιο συνεργασίας με την Hispania Racing. Ποτέ δεν έχασα την ελπίδα πως θα βρίσκομαι στη Formula 1 και το 2011 καθώς έχω την εμπειρία και την ικανότητα που χρειάζεται μία νέα και φιλόδοξη ομάδα. Έχω μπροστά μου μία νέα πρόκληση που με ενθουσιάζει. Παράλληλα, έχω να κάνω πολλή δουλειά, καθοδηγώντας την Hispania στην εξέλιξη του μονοθεσίου μας. Θέλω να ευχαριστήσω τους Jose Ramon Carabante και Colin Kolles, που μου δίνουν αυτή την ευκαιρία», δήλωσε ο Liuzzi.

Ο Ιταλός που έχασε φέτος τη θέση του στη Force India, είχε κάνει δοκιμές με την HRT στο προηγούμενο τεστ που έλαβε χώρα στη Βαρκελώνη και προφανώς έπεισε τη διοίκηση της ισπανικής ομάδας. Άλλωστε ο Kolles τον γνώριζε καλά από την κοινή τους θητεία στην ομάδα του Vijay Mallya και όχι μόνο.

«Ξέρω τον Tonio πολλά χρόνια και έχει τρέξει για μένα σε μικρότερες κατηγορίες. Είναι ένας επαγγελματίας οδηγός που θα βοηθήσει πολύ την ομάδα μας. Είμαι πεπεισμένος για τις ικανότητες του στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου αλλά και για την ταχύτητά του. Έχει αποδείξει και τα δύο στο παρελθόν, συνεισφέροντας στην προώθηση μονοθεσίων που βρίσκονταν στην ουρά του grid. Χαίρομαι πολύ που συνεργαζόμαστε ξανά και είμαι περήφανος που θα τρέχει για την Hispania Racing», δήλωσε ο επικεφαλής της ισπανικής ομάδας.

Πηγή: www.msfree.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: