Race Malaysia

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

150.000 Μεξικανοί στο κέντρο της Guadalajara

Χιλιάδες Μεξικανοί παρακολούθησαν το Roadshow της Sauber με πρωταγωνιστή τον Perez, μετατρέποντας σε σιρκουί για μία ημέρα την πόλη της Guadalajara.


Περισσότεροι από 150.000 θεατές κατέκλυσαν το κέντρο της πόλης του Μεξικού για να παρακολουθήσουν τον εθνικό τους ήρωα και επίσημο οδηγό της ελβετικής ομάδας Sergio Perez. Ο rookie οδήγησε την περυσινή C29 σε μία διαδρομή 1.500 μέτρων, δίνοντας στους συμπατριώτες του μία γερή δόση από Formula 1, ανταμείβοντάς τους έτσι για τη συμπαράστασή τους.

«Ήταν μία από τις σπουδαιότερες ημέρες της ζωής μου. Ήταν μία μοναδική εμπειρία. Δεν έχω βιώσει ποτέ κάτι ανάλογο, με τόσο πολλούς ανθρώπους να φωνάζουν υπέρ μου. Είμαι περήφανος που είμαι Μεξικανός και που έχω όλη αυτή την υποστήριξη. Είναι σημαντική ψυχολογική στήριξη ενόψει της νέας , είπε ο 21χρονος, που είναι γεννημένος στη συγκεκριμένη πόλη.

Πάντως ο Sergio δεν ήταν ο μόνος Perez που συμμετείχε στην εκδήλωση αφού ο αδερφός του, Antonio, προσέφερε επίσης θέαμα με το αγωνιστικό όχημα NASCAR με το οποίο τρέχει φέτος.



Πηγή:www.msfree.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: